Freitag, 15. Juni 2012

Creative Friday - Sketch

Auch bei Creative Friday startet heute wie gewohnt eine neue Challenge. Diesmal haben wir einen wunderschönen Sketch von Mia.


Ist der Sketch nicht klasse? Ich hatte richtig Spaß daran, mit diesem Sketch zu arbeiten. Er lädt regelrecht zu einer CaS-Karte ein. 

Und hier nun auch meine Umsetzung dazu:


Auch von meinen lieben DT-Kolleginnen gibt es wunderbare Inspirationen zu sehen. Schaut also schnell bei Creative Friday vorbei und macht mit!

Weitere Challenges:

7 Kommentare

  1. Oh My - those wings are so gorgeous and sparkle so pretty. Love it. Thanks so much for joining us this week at the Stamptacular Sunday Challenge.

    AntwortenLöschen
  2. Really pretty card - the image is beautiful and her wings are so gorgeous and sparkly.
    Thanks for playing along at Stampavie & More with us this time.
    Good luck.
    Debs xx

    AntwortenLöschen
  3. really stunning card, so soft
    thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  4. Wow...this is beautiful and her wings are so glittery. Absolutely gorgeous.
    Thanks for joining us at MMCS Challenge this week.
    Diane xx

    AntwortenLöschen
  5. fab creation! Thanks for joining in at My Mums Craft Shop Challenges this week! Gemma :)

    AntwortenLöschen
  6. This is so sweet, love the image and style. Thank you for joining us at Hooked on Crafts. Hugs Dora xx

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden Kommentar zu meinen Beiträgen - egal ob Lob oder Kritik.

Liebe Grüße, Uta