Sonntag, 1. Januar 2012

By the Cute and Girly

Als erstes wünsche ich euch allen ein schönes neues Jahr.

First of all I wish you all a happy new year!

Heute beginnt meine erste Challenge als DT bei By the Cute and Girly. Passend zum neuen Jahr haben wir das Thema "New Beginnings" (Neubeginn) ausgewählt. Aber nicht nur Jahreswechsel kann ein Neubeginn sein, sondern auch beispielsweise ein neugeborenes Baby, ein neues Haus, Hochzeiten oder ähnliches. Zeigt uns, was euch zu dem Thema einfällt.

Today this is my first challenge for By the Cute and Girly. Adapted to the new year we choose the theme "New Beginnings". Not only the turn of the year can be a new beginning but also a new born baby, a new house, a wedding and so on. Show us, what is your idea to this theme.

Und hier nun zwei Umsetzungen von mir zu dem Thema. / And now here are two of my realisations.:


Bei dem ersten Projekt habe ich einen Kalender gepimpt, den ich als Werbegeschenk bekommen habe. Daraus werde ich euch jeden Monat ein Kalenderblatt zeigen.

For the first project I have pimped a calendar, that I get as a advertising gift. Every month I will show you a calendar sheet.

Challenges:
Materialien / materials:
  • DP: ?
  • Stempel / stamp: WoJ "Ben feiert das neue Jahr" 
  • ProMarkers
  • Glossy accents
  • Band / ribbon: Stampin' Up! 
  • Buchstaben und Zahlen / letters and numerary: Basic grey


Als zweites habe ich eine Baby Body Card gestaltet.

The second one is a baby onesie card.

Materialien / materials:
  • DP: ?
  • Spitze / lace: ?
  • Knöpfe / buttons: RICO Design
Und nun ist es an euch. Ihr habt den ganzen Monat Zeit eurer Kreativität freien Lauf zu lassen und uns zu zeigen, was euch zu dem Thema einfällt. Schaut doch mal By the Cute and Girly vorbei und lasst euch auch von meinen wundervollen DT-Kolleginnen inspirieren.

And now it is up to you. You have time till the end of the month to allow free play to your creativity and show us what is your idea to this theme. Please take a look at By the Cute and Girly and let you inspire of all my wunderful DT-fellows, too.

13 Kommentare

  1. Happy New Year Uta and a warm welcome from me on your first BTC&G challenge . Your baby card is just so sweet and love your cute little calendar. Both lovely creations. Carolxx

    AntwortenLöschen
  2. Deine Babykarte sieht super süss aus und der Kalender gefällt mir auch!
    Ich wünsche Dir ein glückliches Neues Jahr!
    LG Gisela

    AntwortenLöschen
  3. das sieht ja süß aus! Alles Gute für 2012 wünscht Dir
    elma

    AntwortenLöschen
  4. What a great idea. Great projects
    Happy New Year!

    AntwortenLöschen
  5. Such beautiful body card and love your calendar as well. Perfect for something that has a new beginning. Thanks for the lovely comment in my blog and a happy new year to you too. Looking forward to be working with you at BTC&G DT;) Hugs Bettina

    AntwortenLöschen
  6. Fabulous New Year's card!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week, hope to see you lots more in 2012!
    Happy New Year, Debxx

    AntwortenLöschen
  7. Your calendar is so beautiful Uta, and I already told you I love that bodycard too. Thanks for playing at Top Tip Tuesday and good luck. Hope to see you back tuesday for a new challenge. Hugs Bettina xx

    AntwortenLöschen
  8. Great calendar. A very sweet image, great for toasting the new year. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    AntwortenLöschen
  9. Wunderschöne Werke!
    Danke für deine Teilnahme bei StempelTräume!

    AntwortenLöschen
  10. Two fab creations - both great. Thanks for joining us at Top Tip Tuesday, and Happy New Year. Annette xx

    AntwortenLöschen
  11. Very pretty! Thanks so much for joining in at Paper Sundaes this week
    Hugs Julie P

    AntwortenLöschen
  12. What adorable creations...such beautiful keepsakes... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    AntwortenLöschen
  13. Sieht super aus - tolles Design und Farbe. Danke, daß Du bei Steckenpferdchen mitgemacht hast.
    Ganz liebe Grüße
    Andrea-Emmi41

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über jeden Kommentar zu meinen Beiträgen - egal ob Lob oder Kritik.

Liebe Grüße, Uta